فک و فامیله داریم
نوشته شده توسط : sajad

 .:: فک و فامیله داریم ::.

میدونین کی خواستم خود کشی کنم؟
دوماه پیش کلّ فکر و ذکرم شده بود اچ تی سی.
وقتی بابام از سفر یه ماهه ی بـــــــوق برگشت بعد یه سوغاتی واسم آورد . رو پاکته نوشته بود اچ تی سی وان ایکس  ))
با کلی ذوق و شوق بازش کردم گوشی رو ورداشتم نیگاش کردم ( پـ نـ پـ لابد چشیدمش) روشنش کردم همون اول ایرانسل یه اس فرستاد که : مشترک گرامی تنظیمات جی پی آر اس برای گوشی motorola wx180 قــابــل دریــافــت نــیــســت!!!!!
بابام گفت پسرم خــــــــوبه ؟ دوسش دارییــــــ؟ ۱۲۵ تومن خریدمش. (نکته اینه که من پیش بابام ۱۲۵ تومن بیشتر ارزش ندارم)
یعنی من 
بعدش من  (
همچنان بنده  ((
افتخار میکنم چنین پدری دارم مـــــــن !!!!!

.:: فک و فامیله داریم ::.

دیروز دختر عمم اس داده:رفتی واسه ناهار عشقم
گفتم خدایا چی میگه این
مام خوشخیال گفتیم حتما عاشقم شده تا حالا نگفته
اس دادم :آره فدات شم،تو چی
و همین طور ما تا شب دل دادیمو قلوه گرفتیم
آخر شب اس داده:اااا وای رامین تویی
گفتم آره عزیزم په فک کردی کیه
میگه:خفه بابا اشتباه اس دادم تا حالا نمیشه می‌گفتی
اخه خواهر من،نابغه اشتباه چن بار
خب شد بچه مردمو معتاد کردی
یه افق بدین خودمو بکوبم توش

 .:: فک و فامیله داریم ::.

دیشب مهمون داشتیم (عموهام و عمم)
خلاصه بحث انسانیت و اینا بود بعد منم یعنی خواستم بگم یه چیزایی بلدم گفتم میدونید چرا انسان شد اشرف مخلوقات؟
محسن گفت خوب شاید چون پسر خوشگلی مثل من قرار بوده بوجود بیاد(یعنی تهه روحیه و اعتماد ب نفسه این پسر)
بعد یکی از دخترا گفت چون خدا بما عقل داده اراده داده اختیار داده.
گفتم آفرین فرزندم حالا می دونید اگه انسان عقل و اراده نداشت از یه مارمولکم پست تر بود؟
گفتن حالا چرا مارمولک این همه موجود هست تو این دنیا؟
گفتم آخه مارمولک اگه دست یا پا یا دمش قطع بشه ب مرور زمان می تونه دست و پا و دم جدید جایگزین بکنه اما انسان این قدرت رو نداره.
بابام: آفرین پسرم بعد رو به اقوام گفت چ پسر مارمولکی دارما
یعنی چسبیدم به سقف یکی هم نبود بیاد منو از سقف جدا کنه
خلاصه همه تا آخر شب داشتن در مورد مارمولک صحبت می کردن.
چ بابای ضد حالی دارما ولی بازم نوکرشم

.:: فک و فامیله داریم ::.

دوستان گرامی این اولین ارسالمه لایک یادتون نره!!!
——
به مربی بدنسازیم میگم ماهیچه هام درد میکنه میتونم کار کنم؟؟
میگه هفته اول طبیعیه تو میخوای از هفته دوم بیا!!!
خداییش مربیه ما داریم؟؟!!
اون لحظه میخواستم میله هالترو از پهنا بکنم تو حلقم!!

 



:: موضوعات مرتبط: فک و فامیل داریم؟ , ,
:: بازدید از این مطلب : 337
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 10 خرداد 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: